Polityka Prywatności XtremeApp

Niniejsza Polityka Prywatności obejmuje dane przekazane nam za pośrednictwem Aplikacji XtremeApp (Xtreme Fitness Gyms), w szczególności w celu świadczenia usługi dostępnych w Aplikacji (dalej: "Aplikacja").

Przed pobraniem i zainstalowaniem Aplikacji Pani/Pan zobowiązany jest do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu, a dalej do przestrzegania jego postanowień.

  1. Administratorem danych osobowych dotyczących Pani/Pana jest każdy właściciel Klubu działającego pod marką Xtreme Fitness Gyms, którego dane podane są w polityce prywatności dostępnej na stronie www.xtermefitness.pl.
  2. Procesorem jest podmiot zarządzający infrastrukturą Aplikacji.
  3. Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@xtremefitness.pl.
  4. Administrator nie odpowiada za treść danych wprowadzanych przez Panią/Pana do Aplikacji.
  5. Dane osobowe Pani/Pana będą przetwarzane w związku z korzystaniem z Aplikacji, w szczególności do prawidłowej identyfikacji Pani/Pana oraz do zapewnienia prawidłowej identyfikacji Pani/Pana oraz do zapewnienia prawidłowego świadczenia usług i funkcjonowania Aplikacji. Dane będą przetwarzane w następujących celach i podstawie przetwarzania:
    1. dane przetwarzane w celu świadczenia usług drogą elektroniczną oraz umożliwienia korzystanie z usług oferowanych w ramach Aplikacji, w celu zawarcia i realizacji Umowy, udostępniania Pani/Pana funkcjonalności Aplikacji, w tym prowadzenia i obsługi Konta w Aplikacji, obsługi reklamacji (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich brak uniemożliwia skorzystanie z Aplikacji,
    2. dane przetwarzane w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na ochronie jego praw (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    3. dane przetwarzane w celu obsługi reklamacji i odstąpienie od umowy. Pani/Pan składając reklamację lub odstępując od umowy, przekazuje dane osobowe zawarte w treści reklamacji lub oświadczeniu o odstąpieniu od umowy, które obejmują m.in. imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by złożyć reklamację lub odstąpić od umowy. Dane przekazane Administratorowi w związku ze złożeniem reklamacji lub odstąpieniem od umowy wykorzystywane są w celu realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia od umowy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a następnie w celach archiwalnych, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    4. dane przetwarzane w celach prowadzenia działań promocyjnych np. konkursów, poprzez uczestnictwo, w wyzwaniach, programach lojalnościowych w zakresie i na warunkach opisanych w Aplikacji na podstawie zgody na uczestnictwo (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    5. dane przetwarzane w celach prowadzenia analizy użyteczności Aplikacji oraz ulepszania usług tj. w celach analitycznych i statystycznych – przetwarzane dane Pani/Pana w celu zbadania w jaki sposób korzystają z Aplikacji. Podstawą przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO), który w tym wypadku jest badanie użyteczności Aplikacji, jakości oferowanych usług w celu poprawy stosowanych funkcjonalności Aplikacji,
    6. dane przekazane w związku z założeniem Konta przetwarzane są w celu świadczenia na rzecz Pani/Pana usługi drogą elektroniczną polegającej na zapewnieniu możliwości korzystania z Konta w Aplikacji. Usługa ta świadczona jest na podstawie umowy zawieranej na zasadach opisanych w Regulaminie Aplikacji oraz Regulaminie Klubu dostępnym na stronie www.xtremefitness.pl, co oznacza, że w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
    7. W każdej chwili może Pani/Pan podjąć decyzję o usunięciu Konta, przy czym nie doprowadzi to usunięcia jego danych z bazy Administratora, ponieważ dane te są nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń związanych z umową o świadczenie usług drogą elektroniczną. Ponadto, Pani/Pana dane przechowywane są w bazie po usunięciu Konta po to, aby Administrator w przyszłości mógł ponownie zidentyfikować Panią/Pana powracającego, jeżeli zdecyduje się na ponowne korzystanie z Aplikacji. W tym zakresie podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    8. dane przetwarzane w celu skorzystania możliwości opłacenia składki członkowskiej przy umowie zawartej na czas nieokreślony oraz uiszczeniu opłaty za zakupiony online Karnet (podstawa przetwarzania art. 6 ust. 1 lit. b) RODO). Administrator umożliwia Pani/Panu dokonanie za pomocą Aplikacji płatności bezgotówkowej za opłacenie składki członkowskiej z wykorzystaniem karty płatniczej za pośrednictwem platformy Przelewy24. W tym celu niezbędne jest podanie przez Panią/Pana numeru karty, daty ważności karty, kodu CVV2/CVC2. Administrator jednak nie ma dostępu, ani nie przetwarza tych danych. Podanie wskazanych danych osobowych jest niezbędne do dokonania płatności bezgotówkowej za opłacenie składki członkowskiej na dalszy okres trwania umowy zawartej na czas nieokreślony przy użyciu Aplikacji zgodnie z wybranym sposobem płatności.
  6. Podane dane osobowe, mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, w szczególności dostawcom usług IT i usług e-mail marketingu, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
    1. tak długo jak będzie to konieczne aby zapewnić funkcjonalność Aplikacji oraz realizację przez Administratora usług świadczonych za pośrednictwem Aplikacji,
    2. w przypadku, gdy podstawą przetwarzanych danych jest umowa zawarta z Administratorem - przez czas obowiązywania umowy, a także po jej zakończeniu w zakresie dopuszczonym przez przepisy prawa w celu dochodzeni przez Administratora roszczeń oraz obrony przed takimi roszczeniami,
    3. gdy podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej,
    4. w przypadku wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa - przez okresy wskazane przepisami prawa.
    5. Dane osobowe przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody będą przetwarzane do momentu cofnięcia zgody, z tym zastrzeżeniem, że dane będą nadal przetwarzane tylko w niezbędnym zakresie w celu dochodzenia przez Administratora roszczeń oraz obrony przed takimi roszczeniami – do upływu okresu ich przedawnienia. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Posiada Pani/Pan: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych; prawo ich sprostowania; prawo ich usunięcia; prawo do ograniczenia przetwarzania danych; prawo do przenoszenia danych; prawo do usunięcia danych; prawo cofnięcia zgody, o ile przetwarzanie następuje na jej podstawie (cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem); prawo do wniesienia sprzeciwu; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

W każdym przypadku gdy podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych jeśli są to dane dotyczące Pani/Pana, w szczególności dotyczy to marketingu bezpośredniego.

W przypadku trwałego usunięcia przez Panią/Pana danych osobowych, koniecznych do realizacji przez Administratora usług świadczonych za pośrednictwem Aplikacji, utraci Pani/Pan możliwość korzystania z tych usług.

  1. Administrator nie przesyła danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
  2. Administrator danych powierza Procesorowi do przetwarzania dane osobowe w rozumieniu art. 28 RODO w zakresie wynikającym z Regulaminu Aplikacji i niniejszej Polityki Prywatności. W szczególności chodzi o zbierane przez Administratora a przechowywane przez Procesora w systemie GymOs dane osobowe Członków Klub i potencjalnych klientów Administratora.
  3. Administrator dokłada wszelkich starań, żeby dane gromadzone lub przetwarzane z użyciem Aplikacji były chronione w stopniu odpowiednim do skali zagrożeń i kategorii danych objętych ochroną,, a w szczególności zabezpieczają dane gromadzone z wykorzystaniem Aplikacji przed: a) udostępnieniem ich osobom nieupoważnionym; b) zabraniem przez osobę nieuprawnioną; c) przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa; d) zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem
  4. W Aplikacji może Pani/Pan ustawić widoczność swojego zdjęcia profilowego lub wykorzystać jeden z dostępnych w Aplikacji awatarów. Zdjęcie profilowe będzie dostępne dla innych Użytkowników Aplikacji, wyłącznie gdy Użytkownik bierze udział w dostępnych w Aplikacji wyzwaniach oraz rankingach i wyrazi na to zgodę podczas zakładania Konta w Aplikacji.
  5. Podanie danych w postaci nicku (pseudonimu) przez Panią/Pana oraz udzielenie zgody na wykorzystanie wizerunku jest dobrowolne.
  6. Dane Użytkownika mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym poprzez profilowanie. Oznacza to, że dzięki automatycznemu przetwarzaniu danych Administrator dokonuje oceny wybranych czynników dotyczących osób fizycznych w celu analizy ich zachowania lub stworzenia prognozy na przyszłość służącej otrzymywaniu przez Użytkownika za pośrednictwem wskazanego kanału komunikacji, w szczególności Konta w Aplikacji, spersonalizowanych ofert oraz innych informacji związanych z korzystaniem z Aplikacji.
  7. Administrator zastrzega sobie prawo zmiany zapisów dotyczących ochrony danych osobowych w szczególności gdy będzie wymagać tego obowiązujące prawo, ulegną zmianie warunki technologiczne funkcjonowania Aplikacji.