Wymodeluj sylwetkę, zrzuć zbędne kilogramy, popraw siłę, kondycję i wytrzymałość dodatkowo świetnie się bawiąc pod okiem profesjonalnych instruktorów.

Posiadamy szeroki wybór zajęć grupowych o różnym stopniu zaawansowania:

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI
Ćwiczenia wzmacniające i kształtujące mięśnie pośladkowe, dedykowane do wszystkich bez względu na stopień zaawansowania. Ukierunkowane na wyrzeźbienie, ujędrnienie i podniesienie pośladków.
BODY PUMP
Typ zajęć łączących elementy treningu oporowego i aerobowego z użyciem sztangi, efektywnie kształtujących, wzmacniających oraz wysmuklających sylwetkę.
SKALPEL
Zajęcia o wysokiej intensywności, wzmacniające i skutecznie redukujące tkankę tłuszczową. Nastawione na poprawę wydolności organizmu oraz wzrost wytrzymałości.
ZUMBA
Zajęcia fitness poprawiające sylwetkę i pozwalające na zrzucenie wagi w bardzo efektywny sposób. Jako trening cardio łączy zabawę z wysiłkiem, poprawia samopoczucie, wyzwala pozytywną energię, ale również rzeźbi oraz ujędrnia całe ciało.
PŁASKI BRZUCH
Zajęcia przeznaczone dla osób, których priorytetem jest wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni brzucha oraz talii. Ćwiczenia mające na celu wysmuklenie i spalenie tkanki tłuszczowej z okolic brzucha.
ZDROWY KRĘGOSŁUP
Ćwiczenia mające na celu wzmocnienie mięśni grzbietu oraz kręgosłupa. Spokojne, relaksacyjne, ćwiczenia dla wszystkich bez względu na poziom zaawansowania.
ABS
Trening, podczas którego bardzo mocno angażujemy mięśnie górnej i dolnej części brzucha, mięśnie skośne, poprzeczne oraz dolnego odcinka pleców.
PILATES
System ćwiczeń wykonywanych przy spokojnej muzyce. Istotą ćwiczeń jest spinanie, rozluźnianie i rozciąganie mięśni.
SLIM LEGS
Zestaw ćwiczeń mający na celu wyszczuplenie i wzmocnienie nóg. Dzięki temu treningowi wysmuklisz, ujędrnisz oraz poprawisz muskulaturę i siłę mięśni nóg.
TABATA
Trening interwałowy o wysokiej intensywności, który w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Skutecznie podkręca metabolizm, przyspieszając spalanie tkanki tłuszczowej.
TURBO SPALANIE
Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej z każdego obszaru ciała. Podczas tych ćwiczeń modelujemy i wysmuklamy sylwetkę.
XTREME WORKOUT
Trening obwodowy, który ma na celu rozwój wszystkich głównych grup mięśniowych, szybkie spalenie kalorii oraz zwiększenie wytrzymałości.
XTREME CROSS
Zajęcia poprawiające wydolność, siłę oraz wytrzymałość. Celem jest poprawa ogólnej sprawności fizycznej i zwiększenie wytrzymałości.
ĆWICZENIA RELAKSACYJNE
Zajęcia opierające się na elementach ćwiczeń fitness: stretching, pilates oraz zdrowy kręgosłup. Odprężające zajęcia dla wszystkich, pozwalające odzyskać spokój oraz siły witalne.
XTREME KETTLEBELL
Zajęcia o średniej intensywności z użyciem obciążników kettlebell. Ćwiczenia aktywują mięśnie głębokie ciała, pomagają w stabilizacji sylwetki i poprawiają kondycję kręgosłupa.
STRONG&FIT
Trening polegający na spalaniu tkanki tłuszczowej oraz wzmacnianiu mięśni. Zajęcia poprawiające wytrzymałość, siłę oraz kondycje fizyczną. Ćwiczenia idealne na poprawę sylwetki.
PILOXING
Połączenie tańca, kickboxingu i ćwiczeń w pozycji stojącej stosowanych w pilatesie. Twórczyni tej formy fitnessu określa go jako sposób na piękne i smukłe ciało oraz terapię na rzecz odzyskania równowagi duchowej.
MASH IT UP
Intensywny trening, podczas którego macie okazję wyrazić siebie poprzez taniec, świetnie się bawić oraz poczuć muzykę. Ragga dancehall fitness to proste kroki, dobra muzyka i dużo spalonych kalorii.
FIT MAMA
Trening ogólnorozwojowy mający na celu poprawę sylwetki. Zajęcia, dzięki którym spalisz zbędne kalorie oraz poprawisz kondycję fizyczną.
XTREME STEP
Trening grupowy z użyciem stepu przyspieszający metabolizm. Zajęcia ogólnorozwojowe, poprawiające wydolność oraz spalające tkankę tłuszczową.